Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009. Νέα Υόρκη

Χθες το πρωί επισκεφτήκαμε το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΜοΜΑ). Πικάσο, Νταλί, Μιρό, Ματίζ, Σαγκάλ, Φρίντα Κάλο, Ριβέρα, Καντίνσκι, Πόλοκ... Τέσσερις όροφοι γεμάτοι με δημιουργίες μερικών από τους σπουδαιότερους εικαστικούς του 20ου αιώνα!

Βγαίνοντας από το ΜοΜΑ πέσαμε πάνω σε μία παρέλαση Δομινικανών που γιόρταζαν κάποια εθνική εορτή της Δομινικανής Δημοκρατίας.

Το μεσημέρι βόλτα και φαγητό στην Chinatown. Σαν να ανοίγεις μια πόρτα και κάνοντας ένα βήμα βρίσκεσαι στην Κίνα! Πολύβουοι δρόμοι γεμάτοι μικρά μαγαζάκια με την πραμάτεια τους απλωμένη έξω, έντονα χρώματα και μυρωδιές και παντού γύρω μόνο Κινέζοι. Στο κέντρο της συνοικίας μια πλατεία γεμάτη ηλικιωμένους Στην είσοδό της δύο ορχήστρες με παραδοσιακά όργανα παίζουν και τραγουδούν κινέζικη μουσική. Το κέντρο της πλατείας γεμάτο τραπέζια, στα μισά γιαγιάδες παίζουν χαρτιά και στα άλλα μισά παππούδες παίζουν κινέζικο σκάκι, ενώ στην άκρη νεαροί εξασκούνται σε πολεμικές τέχνες...

Επιστρέφοντας περάσαμε με τα πόδια την εντυπωσιακή Brooklyn Bridge, τη γέφυρα που ενώνει το Manhattan με το Brooklyn, χτισμένη τη δεκαετία του 1870.

Σήμερα ξεκινήσαμε τη μέρα μας στο τεράστιο και εξαιρετικά ενδιαφέρον μουσείο φυσικής ιστορίας. Το μεσημέρι βολτάραμε στα μονοπάτια του Central Park και το απόγευμα μαζέψαμε τα πράγματά μας απ΄το ξενώνα και πήραμε το τρένο για το αεροδρόμιο του Newark αφήνοντας πίσω μας και τη Νέα Υόρκη.

1. Παιδιά, σήμερα πήρα την κάρτα σας κι ευχαριστώ.

Εσείς κινείστε πια σε άλλον αστερισμό και σας εύχομαι "να 'ναι μακρύς ο δρόμος".

Πολλά φιλιά

Τάσος (ο επονομαζόμενος και νονός)

2. Παιδια καλησπέρα / καλημέρα / καληνύχτα οτι σας βολεύει.....

Η μπέμπα εχει ενθουσιαστεί με τις φωτογραφίες σας απο το ταξίδι στο μεγάλο μήλο και περιμένει με αγωνία το επόμενο post.

Ολοι οι υπόλοιποι δε μας καιγεται καρφί εκεί που είστε ( χι χι χι χι χι χι ) ξανά τα ίδια και τα ίδια σα τη Σαλλλοοοοονίκη (με προφορά Τούμπας) δεν έχει... όχι πές μας τώρα οτι το Empire State Building είναι ποιο καλό απο τον Λευκό Πύργο, και η μαρίνα στη πλευρά του Hudson καλύτερη απο τη παραλιακή.....

Τώρα όμως απολαμβάνουμε υπερβολικά το blog και με αγωνία ξεφυλλίσαμε το album της ζωής σας (αν δεν είναι αυτο ταξιδι ζωής ποιο είναι;)

Πολλά φιλιά από : Χρυσάνθη, Χρυσάνθη junior, Μάχη, Ρένα, Σωτήρη.

καλό δρόμο !

3. Φανταστικές οι φωτογραφίες σας παιδιά, επαγγελματικές θα έλεγα!!!!! Ευχαριστούμε και για τις πληροφορίες, ευκαιρία να μάθουμε κι εμείς!

Συνεχίστε να μας ταξιδεύετε ακάθεκτοι!!!